hajat kau tercapai =)

ellow !

kini aku kembali lagi .
jarang sekali nak update blog dah sekarang .
agak sibuk juga rasanya . exam trial tak lama lagi . dah bersedia kah aku ?

to be frank ...

okay laa . hajat kau tercapai . ya ! hajat dia nak berjumpa dengan aku sudah tercapai . kasihan dia . sudah lama menantikan saat itu . dan aku ? selalu saja memberi alasan . agar tak berjumpa dengan dia . dia tetap memaksa .

08/07/2011
kali pertama bertentang mata . berbicara dari mulut ke mulut . kedengaran sudah suaranya di telinga . tapi tak sampai ke hati pun ? hahaha . mungkin takdir sudah memutuskan bahawa hari ni aku akan berjumpa dengan dia . walau hati tak tenteram sebelumnya . nervous baa ! aku ajak kawan aku . aku bawa sorang tapi 3 yang menemani . thanks kat diorang sab sudi hantar aku . wahaha . tak laa . aku belom punya ada keberanian nak datang sorang sorang . hais .  gila betol rasanya .

satu cabaran buat aku kalau berjumpa dia lagi nanti . mana tak nya . aku kena speaking dengan dia . wah . memang tip top laa aku punya speaking kalau selalu jumpa dia . nah nah nah . yalaa tu . lancar pulak bunyinya . kalau dengan kawan . hampeh . pelik semacam doe . takpa . aku kena jaga keayuan . ceh . keayuan yang takda pada orang lain . sebab aku adalah aku . bukan dilahirkan untuk menjadi orang lain .

"you're so cute wearing tudung ow" . heshhh . ni yang membuatkan aku rasa lain sangat . yalaa . aku bukannya "gadis bertudung pun" . "no negative comment ? NO ! honestly telling you that" - impression dia terhadap aku . tapi aku nak juga tau kalau ada yang dia tak puas hati bila berjumpa dengan aku . hahaha . nanti dia tak nak kawan dengan aku lagi . neh . lelaki . terkenal sangat laa dengan mulut yang agak manis bergula gula berperisa strawberi , apple , grape . hoh . jangan sampai aku terkena kencing manis saat kau meluahkan ayat ayat manis tu ya .

tapi , jumpa hanya beberapa minit saja . sebab dia sibuk . and aku tak nak orang lain tengok kami berdua-duaan . cewah . maklum laa , dia punya ramai peminat . sungguh . aku takutkan sesuatu yang tak diingini bakal terjadi . hmm .

dia nampak caring sangat . ciri ciri idaman lelaki yang aku nak . tapi sayangnya . aku merasakan dia bukan untuk aku . wondering why ~

love,
your bao bei (kononnya) =)
Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment