happy moment

hi :)

i just arrived home after spent precious time with beloved one today . i can't believe that i could go out today eh . after my mom lecture me this morning . blablabla . but then she allowed me to go and give me some "kaching" even i don't ask at all . yeah . i knew she loves me . oh well . gold daughter bah . eh pelik jak bunyi . okay okay . anak emas laa katakan . mom , i only plan aa . if you don't allow me to go . then it's okay laa . but i know you takkan sampai hati tengok me sedih sedih kan . wahaha . bertuah sungguh aku .

at first , i got planned with my friends . had a steamboat at KRP just now . yummy . aku memang tak makan dari pagi sebab nanti aku tak sentuh pulak makanan tu . sepatutnya semalam tapi ada masalah dengan orang KRP . entah apa pun aku tak tau . ignore it . yang penting . sebelom puasa aku dah nikmati steamboat dengan kengkawan . hey aina . happy belated birthday . thanks kat kau and Eto . dah belanja mekduak Jieyah tek . makanan nya quite okay aa . tapi mood aku tetiba lari . kurang selera aa tadi . hais . salah time pulak rasanya .

last minute planned ! wanna meet my sayang at Parkson . i came so late eyy . i'm so sorry . then i felt so bad . pasal dia dah tunggu lama sangat . nasib iman dia masih kuat . dia tetap menunggu . hehehe . sorry banyak banyak . finally jumpa jugak . almost at 2pm . aku memang dah rasa tak sedap hati . takut takut nanti dia lari pulak . hahaha . kitorang jalan jalan aa . then singgah dekat Tea Box ? is it Tea Box ? mana mana laa . dudok lepak kat sana . suddenly , orang mainkan lagu "wedding dress" . we was like .... oh man . macam tau tau saja kan . well , that is our song aa . no ciplak ciplak please . haha . even that song means a guy that had been fall in love with a girl that gonna be married with other guy . "coz you should be my lady" . the mistake is that guy aa lambat propose that girl . haiyakk . *eh , bahasa rojak sudah keluar . hehehe ^^

then then i follow him to go CC . teman dia main DOTA ! akhirnya tercapai jugak aku nak tengok orang main benda alah tu . sebab sebelom ni aku memang tertanya tanya apsal diorang gila sangat dengan dota ? sekali tengok , terasa nak try pun ada . takpa . aku dah ketinggalan . malas laa . nanti aku gila macam diorang .

punya laa lama aku tunggu bas SENADIN ! ada laa dekat satu jam . tak pernah pernah aku tunggu bas selama tu . untong dia baik hati nak temankan aku . sorry for that . eh , jangan salahkan aku . salahkan bas tu aa ! hahaha . dia memang gentleman :)

i wonder is this the time where i got what i wanted ? is this happy moments will brings to happy ending later ? i can't keep on hoping but i wish i could get my happy moment one day . cuz you should be my lao kong . wahaha . sounds cali eyy .

okay . thats all . penat laa . thanks for everything :)

Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment