kerah otak sampe terbabak palak !

setelah 2 minggu menghilang . kini aku kembali .

aok . 2 minggu yuu ! bapak aku ea sengaja sikmok bayar broadband . mala potong line nya nak online, katanya . eh . majok kitak tek ? gine laa gaya . dah satu kewajipan teenager nektok nak online siang malam bah . haha . sedih asanya sikpat online . TAPI ! ada bagusnya . apa ? tetiba jak rajin ea datang . nak belajar . wah . ea pun belajar untuk sigek subjek lok . dah slesay ea lak . bok fokus ngan subjek lain . insyaallah . mudahan berterusan . but for now benti jap . sab mok fokus ngan tesis . TESIS !

tengah buat laa tok . ea laa ku madah kerah otak sampe terbabak palak . susah ow mok polah tesis tok . nak polah ayat gik . karangan aku bukannya okey gilak . ayat pun , bagus gik ayat biak sekolah rendah kali . simple ada jak . tapi aku manfaatkan juak laa apa yang aku dah belajar selama tok . hehe . itu penting . ilmu yang cikgu dah bagik . jangan dilupakan . yeah ~

sik lamak gik ada presentation sal benda tok laa . nak polah slide gik . belom gik ngan kertas kerja nya . aku harap dapat siapkan lam masa terdekat tok . insyaallah . Kau permudahkan laa segala urusan . amin . sigek jak masalahnya . bila dah ada kemudahan internet tok . sikda lain laa ea . facebook ! ea jak kekangan aku buat masa tok . no boyfie ! for now . nasib laa aku single kan . yes ! hidup single ! kerja pun boleh setel .

dah laa penat asa tok . 2 hari tolong cikgu kat stadium nun . asa nak nangis jak . tapi sabar jak laa . dugaan . ditambah gik dengan sakit hati . hais . ilek jak ko ! sikpa . sakit burid aku doe . dah laa . tata for now ~

Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment