sakit hati

hey peeps , night !

memandangkan dia asyik tertanya tanya samada aku ada update baru ka tak ? nak sangat ? okay . aku cakap pasal sakit hati yang aku alami tadi . memang betol betol betol menyakitkan hati . tengok ! triple betol . memang cukup sakit hati . ni laa yang aku pantang sangat . sungguh . aku tak suka . kalau nak kata benci pun bole jadi juga tu . so , jangan main main ya ! aku cakap memang betol punya laa . and aku serius ! kau ketawa ? baik kau tutup mulut kau cepat cepat sebelum aku arahkan semua bala bala penyingat masok ke mulut kau . mark my word ! wah . ada berani ? -.-

kekadang aku tak suka dengan facebook . pasal facebook selalu buat aku marah . kemarahan sebelom ni semuanya datang dari facebook . kenapa ? sebab rahsia terbongkar . tengok boyfie kita flirt dengan orang lain . pendek kata . benda yang kita tak nak terjadi and kita tak tau . semuanya KANTOI . dekat facebook ! ada pulak orang yang suka menaikkan darah aku dengan sikap diorang . hampeh . tengok status orang yang agak sewel menyewel . nak berak pun kena bagitau kitorang . hesh . agak agak laa weii . tapi facebook juga laa tempat persinggahan yang paling istimewa and kerap aku datangi . hehe . for sure korang alami benda yang sama kan ? kalau tak , takpa laa .

pasal tadi ? susah juga nak start kesah tadi ya . okay . aku cuba ~

tengah aku melayan sangat dengan buah hati jantung paru paru aku si facebook . tetiba dia tu post status dia . dia kata "can i be part of your life journey ? can i ?" . aku likes tapi dah unlike balik . pasal aku sakit hati . hahaha . terok ? tak laa . dia yang cari pasal . pasal apa ? ada laa sorang gadis ni . dia likes juga . then suddenly aku TERtengok dekat home . dia post dekat wall gadis tadi "i'll think of you tonight" . hah . i'm not gonna say i'm jelous . tak tak . aku takkan jeles . sebab aku bukan siapa siapanya dia and vice versa . aku cuma sakit hati . okay . pasal dia penah bagitau yang dia tuuuttttt . tak nak bagitau . nanti dia malu pulak . kalau baca blog aku ni nanti kan . kalau ~

a guy always promise that and this to girl .

aku cuma tak nak diperlakukan seperti sampah atau mainan . sapa suka ? pastinya korang pun tak suka dipermainbodohkan oleh orang yang korang percaya sangat sebelom ni . kononnya . bayangkan , lelaki yang korang suka and idamkan . dan dia pun kata dia nakkan kau sangat sangat . kita pun tunggu bila tiba saatnya . dengan penoh harapan . tapi bila tengok benda macam tu depan mata sendiri . sapa tak sakit hati oiiii ? komfem sangat laa korang sakit hati bukan ? walaupun dia bukan siapa siapa bagi kau . nasib baik laa kan . lain cerita laa kalau dia betol betol buah hati kau . memang nak kena penampa laa sangat .

aku cuma perlukan pasangan yang sentiasa jujur dalam perhubungan . aku tersangat sangat lah perlukan KEJUJURAN . aku tak suka dipermainkan . ditipu macam aku ni takda perasaan langsung . aku punya hati dan perasaan okay . kau juga begitu bukan ? so , kalau nak buat sesuatu pun . kena laa jaga hati orang lain . tapi penat juga kalau asyik jaga hati orang . sedangkan kita ? hati dah berkecai seribu . susah pulak nak fix balik . sungguh . hampir hampir nak berkecai seribu juga hati aku tadi .

bila ditanya . dia mati mati kata takda . kehairan mula terasa . bingong pulak dah tembak dia macam macam . rasa bersalah menguasai diri . aku tak tau nak percaya atau tak . tapi sekarang . aku belom nak percayakan dia 100% . tak untuk kali ni . aku belom nampak lagi kepercayaan dia . maaf ! aku kata aku percayakan kau . tapi hakikatnya aku masih dalam kebingungan . takpa . aku bagi chance tau . harap kau boleh pulangkan kembali kepercayaan aku terhadap kau . bukan senang ya . dan harap kau takkan ulangi benda yang sudah semestinya buat aku sedih sangat sangat . hampir mengeluarkan air mata . tapi aku takkan biarkan air mata aku jatuh sekadar untuk masalah remeh temeh ni . takkan !

kitorang baik semula . sebab aku dah bagi chance dengan dia . hanya sekali dalam seumur hidup . mungkin . sebab aku tak nak jadi orang baik sangat sampaikan orang dah pandai pijak kepala aku . aku tak suka diperlakukan sebegitu rupa . yer . ayat aku ni . makin naik meluat pulak . janji aku dan si pembaca memahami . yeah . harap kau tepati janji kau . aku tak nak kau ulang benda yang sama . kalau kau nak sangatkan apa yang kau nak . hati hati laa di setiap langkah dan perbuatan kau . sebab aku masih punya mata yang cantik . eh , maksudnya aku masih bole melihat . keep my eyes on you !

Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment