aku telah jatuh hati

petang guys :)

yeah . aku happy sangat sangat sekarang . bila dapat tahu sesuatu yang agak memeranjatkan aku laa jugak . jatuh hati ! aku jatuh hati sama dia yang tidak tahu apa apa . yeah . aku suka kau laa , Taeyang ! sarang hae yo ! dia si lelaki korea . hahaha . aku gila sumpah suka kat dia tho . memang dah tak dapat kawal lagi perasaan suka aku kat dia . parah nyer bunyiiiiiii ~

well . aku dapat tahu pasal lelaki korea ni melalui lelaki cina . dia laa yang introduce Taeyang kat aku . baik betol hati dia kan ? thanks CJ . bole pulak aku berubah hati kat CJ and beralih arah dengan TY . aww . kalau laa kau ada kat depan mata aku sekarang . hmmm ~

uii naa . bertambah bahagia bila dapat tahu yang hari jadi TY sama dengan aku . 18 Mei eh ! betapa bertuahnya nombor 18 tu neh neh . i'm so excited and delighted ~

pst , TY is officially mine ! jangan kacau dia . dia aku punya . yeah . memang cukup parah laa keadaan aku sekarang . gila bayang sama dia !

TY is actually artis korea . ya . dia penyanyi yang sangat hot and sexy ! aku suka tengok dia . hampir semua lagu and video klip dia aku dah tengok and DOWNLOAD . simpan elok elok dalam lappy aku . bole laa hari hari aku tengok semua video dia . yeah bah . memang tak kenal erti jemu laa . part yang paling aku suka sesangat bila dia menari . cantik ow badan dia . tough eh . kacakkkkkk ! apa lagi kalau dia senyum . cair wa cakap sama lu . cute ! ^^ mula mula aku jatuh hati kat lagu dia yang berjudul WEDDING DRESS . that video memang awesome . touching . sedih pulak aku tengok dia . yang penting dia cute bisa buat hati wa cair :)






Taeyang ! i heart you eyy . did you hear that ? omgeee . komfem sangat laa orang menyampah tengok apa yang aku taip ni kan ? oh biarkan laa . tak suka ? kau memang dah baca pun . nak buat macam mana lagi ? lantak aku punya suka laa nak taip apa kat sini . that's all . SARANG HAE , TAEYANG <3
Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment