haix !
apsal aku jiwang sangat kat fb tu haa ?
plus now at blog pulak
kehairanan melanda diri
orang lain yang baca tu komfem sangat
laa menyampah kan ?
biarkan laa aku
syok sendiri
melayan perasaan seorang diri

dah takda tempat lain aku nak luahkan
segala isi hati perut usus aku ni
kalau bukan dekat facebook or blog
more details kat blog aa
walaupun agak tak penting bagi korang
nak tau tentang kesah hidup aku
tapi aku begitu ambik berat
yalaa hidup aku, memang aa ~

sumpah ! aku rindu dia
rindu setengah mati *waseh waseh*
tak tau kenapa rasa ni memang setia
setia menemani aku tiap saat
semacam tak bagi peluang kat perasaan lain
perasaan suka / gembira / excited
tu semua bukan sama jer ek ?
harap kau baik baik sajaa di sana, sayang
pasal aku risau sangat sangat
and i really care


for once, i want to talk to you again
just like the old time
you always crossed my mind
then i pray and asked God
to take care of you
when i'm not there with you
and and wish you were here with me
hiak hiak ~

damn. why should this feeling attack me ? damn aa ~
why am i jealous ?
because you're mine
and only mine
just a dream aa
LOL ~

we'll make our own fairytale <3
aku memang kuat bermain
bermain dengan dunia imaginasi aku
hanya berwatakkan aku dan dia
yerdeh !

i'm done
lets Allah yang tentukan semuanya
aku cuma mampu berdoa and
berharap Dia makbulkan
doa doa aku
amin : )

sayang and rindu kamu ketat ketat !
jangan nakal nakal ya
kalau tak, nanti saya cubit kamu
^^v

Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment