masa berlalu takkan kembali

petang :)

bosan ! ya ! sememangnya aku bosan sesangat time ni . aku sepatutnya tolong mama . tapi kali ni aku excuse kejap . nak buat assignment yang sepatutnya dah siap . kalau boleh . tapi tak . tak pandai nak siap siap . sebab aku suka menangguh kerja . lmao . my bad . cuti hanya tinggal 4 hari sejaa lagi . goshhhh . sememangnya juga aku tak gunakan masa yang ada dengan baik . pfft ~

kiranya nak buat semalam . tapi tergendala lagi . sibuk dengan facebook . melayan kerenah kawan . aku tak bermaksud nak salahkan diorang . okay ? aku salahkan diri aku . pasal aku tak bijak . tak pandai urus masa . tak bijak laa tu kan ?

memang banyak yang perlu aku setelkan . banyak ! sekali lagi - aku tak pandai urus masa . aku sia sia kan cuti ni dengan entah apa laa yang aku dah buat tempoh hari . isk isk . homework geografi aku belom sentuh lagi . homework sejarah tinggal satu soalan sejaa lagi . tu belom masok lagi dengan homework bukan untuk cuti yang dibagi cikgu . maksudnya belajar kendiri . betol ka penggunaan bahasa aku ni ? homework yang tak pandai siap juga . nak belajar pun takda mood . susah ini macam . haiyakk .

tadi . baru lepas buat research . sikit sejaa aku buat . baru jinak jinak nak buat analisis soal selidik . tinggal nak buat graf sejaa lagi .
malas ~
aku stop .
sekarang nak tolong mama pulak .
adios :)

Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment