when i'm in front of the camera and vice versa

what can i say ? i do loves to take a picture . of myself . or maybe everything surrounding me . woop ! my english not that very good . kali ni aku cuma nak upload photos of mine and people that i loved most . bila kebosanan melanda . takda apa yang aku banyak buat selain shooting . diri sendiri . neyh neyh . kadang kadang aku bawak jugak orang lain . best apa ! let check this out yaw ~









taadaaaaaaa ! kan aku dah kata . aku memang kuat bergambar . kalau profile picture kat facebook tu . rasa nak tuka tiap hari . bosan tengok gambar yang sama . ngaaa ! memori semalam kita bole simpan . macam mana ? kita tangkap laa gambar . bila kita tengok balik gambar tu . memori semalam komfem terukir kembali . cewah . tak nak lupakan apa yang terjadi hari ni ? pegi laa tangkap gambar . kita dah tau yang kita tak dapat nak reverse balik masa . kita hanya mampu say farewell untuk semalam and say hi for today . esok ? lain cerita laa . merapu saja lebih .

selain suka menaip , ni laa keja aku . ambik gambar sebanyak yang mungkin . pastu tak tau nak letak kat mana . berhabuk laa diorang kat mana mana . okay that's all . aku nak kemas kemas dulu . nak tengok anak kesayangan daddy aku lumba moto . moto cross . betol ka aku eja tu tadi . alaa . janji bunyinya sama . moto kros pun bole kan . hahaha . dahdah . aku cabut dulu . chawwww ~


Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment