bina masjid :)

Selamat Pengantin Baru buat sepupu aku yang bernama Dayang Fauziana a.k.a Kak Nana yang telah dipertemukan jodoh dengan Abang Zaidil . semoga korang bahagia hingga ke akhir hayat . tabah menghadapi dugaan yang Allah berikan . cepat cepat laa dapat anak . aku nak main dengan dia . aku suka budak kecik . cute sangat sangat . apa lagi dua pasangan ni memang cantik and kacak bagai pinang dibelah dua . kalau dapat anak nanti mesti cute kan ? mesti punya laa .

aku baru balik dari majlis perkahwinan diorang , kat permy . cantik pelamin diorang . kat sana juga aku bertemu dengan sanak saudara . ada yang dari Kuala Lumpur, Brunei, Limbang and banyak tempat lagi laa , agaknya . tak sangka dapat jumpa sepupu aku yang dah lama tak jumpa . lebih kurang dua tahun lebih laa . dia cakap semua orang kat sini dah tinggi tinggi ya . baru dua tahun . belom lagi 10 tahun . jangan jangan aku dah kawen masa tu . hais . kau ni , fy . rindu sangat kat dia . Fyfy nama diberi . dia dah kawen . dengan orang Johor . wah . jaoh betol jodoh kau ya ! tapi itu laa jodoh namanya . tak kira dekat mahupun jaoh . kalau sudah ditentukan oleh orang di atas . itu laa dia :)

sebelom aku balik tadi . kakak suruh tangkap gambar pengantin . sempat jugak aku ambil tapi kecewa sangat . sebab sikit sejaa yang aku dapat ambik . ada ada pun spoil . lawa pulak tu . ada part kiss kiss tapi sayang spoil pulak gambar tu . terpaksa aku delete sejaa . haiyakkkk . takpa takpa . nanti ada laa orang post kat facebook diorang kan . ngee ~


eh eh . diorang tengok kamera aku laa . haa .. ni sejaa laa yang aku dapat ambik . terbaik punya . kan betol aku kata . diorang memang bagai pinang dibelah dua . cantik bertemu kacak . cewah . semoga perkahwinan korang diberkati Allah and berkekalan . amin :)


Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment