sweet + bitter !

masih belom terlambat lagi kan ? ya ! hari ini 18 mei 2011 . genaplah sudah ulang tahun aku yang ke 19 . tak sangka pejam celik pejam celik 19 daa . belom tua lagi . masih tergolong dalam golongan muda . cewah . aku memang masih muda . dan aku berkongsi tarikh kelahiran dengan one and only of my classmate boy . Thomas Egong nama di beri . selamat hari jadi ! dia salu panggil aku adik . pasal kami sama birthday . dan dia lebih memilih untuk menjadi abang . aku iyakan saja laa . mungkin ia dapat mengeratkan lagi hubungan silaturahim antara kami rakan sekelas .

cakap fasal budak ini . kami panggil dia achik ( gelaran untuk BIG family kami di sekolah ) . dia memang suka kacau orang . buli orang . mungkin sebab dia sorang sejaa jejaka di dalam kelas kami . well , jangan harap kau nak ber-Maharajalela dalam kelas ea ! dia berbangsa Iban . oh ea . fasal yang satu lagi ni tak boleh tinggal . dia sudah ada yang punya ok . Thomas kepunyaan Wendy ! wendy ? dia kami panggil angah . angah wenwen kiut ! dia memang kiut . aku suka tengok mereka berdua bila bersama . sweet sangat sangat . haa .. wish aku untuk "twin" aku : semoga panjang umur murah rezeki ada jodoh dengan wendy ku sayang . wuseh ~

diorang ada bagi hadiah ! hahahahahaha . ya ! aku hanya mampu tersenyum dan ketawa terbahak bahak . dalam masa yang sama aku menangis tersedak sedak sebab harta kesayangan aku hilang entah ke mana . tak nak fikir hal itu dulu sebab aku mohon dengan Allah agar firasat aku betol and cepat cepat harta itu dikembalikan pada aku ! amin :)

nanti nanti laa aku post kan gambar gambar tu keyh geng . ada halangan . tapi jangan risau . aku masih simpan pemberian kalian elok elok . maaf buat along sebab aku dah koyak habis semua kertas tu . sebab aku dalam kebingungan . faham faham sejaa laa .

kakak nak bercakap dengan aku dalam talian . tapi maaf kak . aku tak dapat menahan rasa sedih yang masih tersisa dalam hati . kakak pun dah tau masalah aku . dia cuba tenangkan aku melalui ibu tercinta . hanya aku dan mereka sejaa laa yang tau . dan aku harap kata kata mereka adalah benar . amin :')

ya ! aku memang congek . sampai sekarang pun aku tak henti mengeluarkan air mata . kenapa laa ia tak pandai kering kering . mata aku pedih ! aku rasa macam tak nak datang sekolah esok . tapi tak bole . nanti ada yang marah .

lastly , thanks kat korang yang wish birthday aku kat facebook . aku cuma mampu likes sejaa . lagi pun mood aku memang tak stabil . and yeah a lot of thanks to along , angah and usu sebab belanja aku dan thomas makan kat Mc Donalds . yummy . aku suka tapi dalam masa yang sama "kebingungan" . hanya Allah sejaa yang mampu balas jasa baik kalian :)



Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment