newnewnew :)


betol jugak kata bestie aku. kalau sehari tu nampak rajin jer nak hias blog. memang ! sehari suntok aku dok depan lappy sekadar nak hias blog yang aku tengok sebelom ni memang agak serabut. kan? tak shantek pun sebenarnya. entah macam-macam benda aku letak kat dalam blog ni. semua benda nak kena try. dah try tak berkenan pulak. biasa ~ manusia memang tak pandai nak puas lol.

tapi sekarang? macam takda yang berubah? ada la kot sikit-sikit, tak banyak. just buang apa yang patut and ubahsuai yang mana patut jugak. hehe ~ so far bagi aku nampak kemas la sikit dari yang sebelom ni.

walaupun line ni beroperasi macam siput sedut, aku tetap bersabar and teruskan usaha jugak nak ubahsuai blog aku. hasilnya nya ni lah ! still takda yang menarik pun. lol aku cuma nak dia nampak kemas. so that ada mood jugak aku nak update blog ni selalu. wehee :)



Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment