saja saja

kepenatan jalan seharian dengan family
teman diorang beli baju sekolah, kasut sekolah, seluar sekolah
sekolah sekolah sekolah
hmm. rindu pulak aku dengan suasana di sekolah
especially classmates aku yang memang hari hari happening
ada pulak sorang budak tu tanya "nak beli kasut sekolah juga haa?"
aku jawab laa "tak tak"
mak aku sambong "dia dah habis sekolah, boy". hehehe

ya, aku mana ada sekolah lagi
dah memang kat hujung hujung pun
nak sambung apa pulak kalau dah form 6 tu memang
dikatakan garis penamat sekolah menengah
tak terniat pun nak pijak sekolah tu lagi
kecuali time nak ambik result STPM nanti. tak sabar pulak

then, kakak bawa pergi Permy Mall
asal Permy Mall jer, memang aku dengan adik singgah
kedai CD/DVD what so ever la
nak cari CD Game. wahaha =P
sempat juga aku rembat satu game then asked my brotha bayarkan
baik betol hati dia. yeah yeah
during this hols ni memang aku guna sebaiknya dengan
bermain game =________="
booooossaaaaaaannnn~

teet teet teet
aku rindukan dia
dia sibuk buat persiapan for Christmas sekarang ni
so, aku tak nak la ganggu dia
nanti dia marah pulak
nanti tak pasal pasal dia baling
pokok Xmas tu nanti
ngeee
i'm not okay
i miss you
A LOT !!
Merry Christmas Sayang :)

i hope you could stay, i need you and i adore you
time to time, i'm always thinking of you
once i realised that i care about you, so much
hopefully you're alright there
just take care of yourself well where ever you are
have a good time <3



Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment