Sushi King


today, i really had a great day with my family, of course. kiranya hari ni nak hangout dengan kengkawan. lagipun kawan aku nak belanja. siapa tak nak kan? tak baik tolak rezeki hahaha. tapi, tak boleh lah. pasal dia janji nak turun lewat sangat. aku takut balik pun lewat nanti daddy aku dikasi dia jelingan maut nanti haa. plus, kawan aku yang sorang lagi tak berapa sehat. so, cancel lah. harap masih ada lagi promotion for next time :)

suddenly, mama told me babah nak bawa jalan. yeappy ! ni la yang aku syok sangatsangat. kitorang memang jarang hangout together. boleh dikatakan sebulan sekali. kadangkadang sekali setaun hahaha melampau. taklah. but at least boleh jugak buang boring asyik dok kat rumah jak. bosan weyh. nak jugak hirup udara segar kat luar. kenapa tak hirup udara kat luar rumah jer? -.-

babah kasi $$$ then aku decide nak beli baju beberapa pasang. wah. alhamdulillah done ! then babah bawa makan dekat Sushi King, Bintang Megamall, Miri :) that was our first time makan kat sana. that place quite nice. babah cakap terasa macam kat Jepun jer. neh. aku pun start ambik manamana sushi yang berpusing'pusing tu. if you get what i says, there you go ^__^

ambik punya ambik, ada lah sampai mencecah 15 pinggan. kitorang berlima jer. hah? siapa yang kuat makan nih? kitorang test satu'satu. memang sedap ! sebab tu la sampai 15 pinggan. epp ! semua habis tau. alhamdulillah, kitorang tak membazir hehehe.

by the way, thanks a lot ya babah. thanks for the treat :) errrrkkkk ~

sumber dari Google











Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment