praise to Allah swt

bismillah..
aku bukak slip keputusan STPM aku dengan penoh debaran
aku memang tak sabar nak tau tapi tak nak bukak
hais, macam mana tu ek?
bila aku bukak
aku cuma mampu ucap Alhamdulillah ya Allah
aku tak sangka betol bila dapat keputusan camtu, seriously memang unexpected betol
cuz i know whats my weakness

pointer = 3.59

setelah aku tau keputusan yang aku dapat
usaha aku takkan terhenti setakat situ
yelah, kalau masok Pra-Universiti, impian cuma satu
NAK MASOK UNIVERSITI ambil degree pulak
insyaallah rezeki aku sampai ke situ nanti
semuanya masih dalam perancangan
Allah yang akan tentukan pulak
usaha sudah, sekarang tinggal tawakal jak lah

semoga Engkau kurniakan aku rezeki yang melimpah ruah
teringin nak pegang segulung ijazah pulak pasni ek
aamiin yarabbal alamin

p/s : thanks for those yang dah banyak tolong aku selama aku berada di Tingkatan 6 setahun setengah. tanpa diorang, aku takkan dapat keputusan camni. i know semuanya hasil usaha kita sendiri tapi sebelom tu aku memang tak terdaya nak buat macam mana lagi untuk tingkatkan prestasi aku sampai ke tahap yang boleh membanggakan. alhamdulillah aku jumpa dengan orang-orang yang berhati mulia berkongsi ilmu dan kekuatan bersama. kalau dulu aku memang lemah, dengan adanya diorang, aku jadi semakin kuat dan tabah. aku tak mudah putus asa dan terus berusaha sebab aku tak nak semuanya ends up with nothing or something yang menghampakan. but now i realised, kita kena kuat bersabar. Allah sentiasa bersama dan sayangkan orang yang bersabar. alhamdulillah, Allah kurniakan aku kejayaan sampai ke tahap yang tak terduga ni.

mom, dad.. hopefully both you happy with what i had achieved. this is all for you. i was born to make you proud of me. i promise to do well and better for next challenge. insyaallah :')

Syukran Ya Rab




Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment