aku sayang sangat kat dia

hallo peeps !

hari ni nak post pasal kekasih aku yang cukup hot stuff. berlagak kan bunyi? sekali sekala aku nak show off bah. well, he's my dearest lover ever and what-so-ever lah. lol. boleh dikatakan he's the hottest asian guy yaw ~ tak nak lah cakap lebih lebih. nanti kang ada pulak yang muak muntah darah. *winkwink

aku pernah cakap pasal dia kat entry sebelom ni. actually, lama dah which is last year aa. now nak cakap lagi sal dia. boleh kan? takpa laa ouh?

Dong Young Bae a.k.a Taeyang. teet ~ siapa tak kenal dia ni kan. he's the one of the Korean hottest singer. ngahaha! kalau la kenyataan dia ni kekasih aku. aiyer. mimpikan dia tiap malam pun dah kira bersyukur sesangat tho *blushing

 aww ~ looks adorable sangat kan?

 sexaayyyy ~

 erkk! untuk kamek ka? makseh kitak ~







aku nak cari cincin ni sampai dapat! sebab cincin ni laa yang dia salu pakai. sot jugak aku nih. mana mungkin. komfem komfem laa harganya mahal sangat. tapi.. aku nak jugak! oh please laa. tapi sayangnya takda jual kat Malaysia ?!


-done-

Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment