Happy Chinese New Year !




HAPPY CHINESE NEW YEAR to all Malaysian !
to my family, relatives and friends
and and to YOU [ehem]
hope this YEAR OF THE DRAGON brings you prosperous and happiness

malam tadi happening sesangat
semua jiranjiran aku cina
so that means, memang riuh dengan bunga api
mercun nya lagi
terasa nak pecah kepala ni haa
bising sangatsangat
 time tu jugak aku tengah layan BLACKSHOT
sempat pulak aku wish HCNY kat chat
teehee :)

around 1 am something baru la agak tenang
aku tak tau jam berapa aku masok tido
around 2 am agaknya
blackshot punya angkara
[HEY ! i'm addicted to that game already ! Darn]

pagipagi lagi aku berfacebook [kebiasaannya begitulah]
baca post yang auntie aku hantar
rindu kat arwah atok
dulu masa dia masih hidup
pagipagi camni dia confirm ada invite
diorang yang buat Lion Dance tuh
tapi sekarang ? T___T
[tak tahan, aku menitiskan air mata, alfatihah buat arwah]

nak beraya ! tapi takda yang ajak pun
i means, takda dengan aku beraya
aku nak sangat [hehe]
takpa la
dengardengar my dad nak sambut CNY next year
harap menjadi la ya
[teringin jugak nak merasa beraya cina, kitorang pun ada darah cina tau]

salam :)





Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment