Grandmother's Birthday Dinner Ceremony


Happy Birthday to my Grandmother
she's upgrade-ing age every 13rd January every year
semoga murah rezeki dan panjang umur

today we just had a really great time together
with a BIG FAMILY for sure
family sebelah my dad
LIM's family <3

nenek belanja kitorang makan malam kat Shukie Cafe
sempena ulang tahun dia yang ke-75
every year confirm nenek ada buat event
nenek aku ni memang suka "mengumpulkan" ahli keluarga dia
maklum laa, umur semakin meningkat

dalam bangunan Shukie Cafe riuh dengan gurau senda
mak cik pak cik kazen mazen aku
happening sangat bila kitorang berkumpul

nenek kata order jer apapa selagi masih tak kenyang
aku order mee goreng basah + ice lemon tea [my fav drink & food]
plus, birthday cake nenek
huu.. kenyang sampai nak pecah perut ni rasanya
tetiba aku sakit perut tadi, banyak sangat aku sumbat ke mulut agaknya

pandai jugak nenek berlawak
"kalau kan order lagi, order saja"
"tapi kalau dah keluar dari bangunan ni pastu masuk lagi, bayar sendiri ahh"
kedengaran pulak suara entah dari mana "tapau saja laa"
nenek pun jawab "kalau tapau, bayar sendiri"
=.="
nenek nenek

okay. here got some pictures only
tak banyak, sebab aku malas nak ambik gambar guna phone
pasal diorang memang dah sibuk meng'photography' saat saat indah tadi
tunggu diorang upload kat facebook jer la

 ejam & ejan [almost same eah]








sehat sehat belaka :D

 ibu ibu sekalian :)

nenek bersama cucu cicitnya <3

Thanks for reading my entry and i really appreciate it

1 comment:

  1. best nyerrr... bile laa nak celeb macam ni jugak,. T______T

    ReplyDelete