polah baru

hell-oo !

actually , aku ada blog sebelom tok . tok yang second . nok first ea dah berhabuk tebal . so , malas laa nak bersihkan habuk habuk ea . aku da edit da blog ea tapi dah kucar kacir jadinya . makin laa malas aku nak uruskannya gik . hais . pening juak palak nak edit benda tok . well , aku lom tauk selok belok benda alah tok . need to learn more laa nampaknya . ea pun mun aku rajin . rajin laa aku ? nangga upa juak laa .

al maklum laa . agik bergelar student tok . idup pun makin ari makin busy . busy busy pun agik juak pat polah bodo ahh . hahaha . homework bertimbun nun , sikda ku lalek . tunggu ku rajin and ada nafsu mok polah . bok aku nak polah . yeah . memang malas ! tok laa aku . tapi .. malas bertempat . eh . ada ka ? mana mana laa . janji aku happy .

bagi aku blog adalah blog . tempat aku menaip ekot suka hati aku laa . mun ada yang terasa ea , nasiblaa . sapa suroh terasa . gik asa ! tapi lom papaa gik oii . lom ada story gik tok . mun ada , ada laa ea . selain blog , aku salu ceta ceta ceta kat tumblr . best juak update update benda camtok kan . aku memang suka menaip !

hidup kita penuh cerita suka dan duka
yup . betol ea . hari hari kita sik semestinya sama kan . mesti ada yang lainnya . bulak laa mun ada orang madah "hidup aku tok sama jak" . hah ! sik semestinya ok . marek kita polah silap . ritok kita belajar dari kesilapan . esok kita berazam sikkan polah silap agik . naa .. ea laa nya .

ok laa . sampe sitok jak laa aku menaip walaupun agik ada asa nak menaip tok . hais . jari aku tok nang gatal kit . eh . jangan salah paham . nya gatal nak menaip jak . hehe . bahbah . chaw dulu ea . have a nice day :)
Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment