bila kemalasan melanda

hell-oo :)


dingin sungguh petang yang ku rasakan kini . wah . bestnya bila hujan turun ke bumi . mesti asa nak tido jakjak . time lam kelas tadi laa memang berat asa dugaan yang ku alami . bila hujan lebat turun jak . syiok nya ! mok tido baa . tapi aku tahan jak . takut takut lak cikgu tego . sab ada juak kawan aku yang da kenak tego . hais . cikgu ea nang pantang nangga mekowg letak muka rah meja ( tido laa maksudnya ) . komfem kenak sound . sakit alu nahan asa ngantok lam kelas baa . kita sikmok tido sebenanya tapi mata tok yang eyyy . susah laa mok madah .


petang tadi ada kelas bimbingan . dari kol 2 sampe 3 . then sambong ko-k dari kol 3 sampe 4.30pm . packed alu masa kan ? hais . sekolah ea nang sikda asa kasihan langsung . suka mendera student . penat kita sik nya tauk . ea laa mudah students ponteng ko-k . contohnya aku ! LOL . sikda ku pegi ko-k ritok tek . malas + penat . kawan ajak sik payah datang . aku pa gik - bersinar sinar mata .


aku ingatkan abang or bapak aku komfem aher ambik . tapi .. hah . da orang tunggah aku dari dalam kereta saga puteh . hah ? gerek abang aku ka yang tunggah tek ? mak sidak ambik ? astagahh . tok genti abang aku pun pasal laa . menyusahkan mak orang jak . hais . serba salah aku jadinya . tapi sikpa laa . janji da orang ambik aku awal . mun sik , kantoi laa aku ponteng ko-k . huahua . then , mak sidak belanja mam roti canai . sidak memang kuat makan . sik sangka pulak aku . tapi sikpa . sidak pun sik membazir juak . semua makanan sidak habis kecuali aku . sab aku kan dah makan kat sekolah . bak kata orang rezeki jangan di tolak . makseh laa banyak banyak :)


senang hati bila dah sampe umah . orang salu madah "rumahku , syurgaku" . yup . betol ea . mun kat sekolah . nang sik saba tunggu masa balit . sik saba mok balit syurga ( rumah ) . hais . walaupun sik pegi ko-k . aku tetap penat tok ae . tapi sempat juak nak blogging ahh . nak lepas gian lok baa . then bole laa rehat jap . mok tido nektok sik bole . sab dah mok maghrib kan . sik bagus tido time maghrib . lak otak jadi lembab ~


i think that's all from me for today . sik tauk mok tulis pa gik dah . chaw lok . penat nya aku !!! :(
Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment