kurang keselesaan :(

haa..loo ~

sik best asa bila ada sakit sakit tok . nektok jak aku flu + headache + cough . nyampah alu jak asa eahh . sik berani juak nak ambik mc . takut lak si singa ea manas di pagi hari yang sungguh indah yang seharusnya diiringi dengan senyuman yang manis . tapi jangan harap laa mok nangga ukiran manis dari si singa ea . hais . malas mok nenga nya merepak pagi pagi . dalam terpaksa aku datang juak ke sekolah ngan keadaan yang kurang selesa .

eh . aku asa len macam laa knek . dari sine datang bunyi ea ? oiiii . ow . perut aku polah konsert duhal . patut laa aku asa kebulo semacam jak dari tadi . hais . tok yang ku malas . mok ke dapo , masak kedirik , mam sorang dirik . mak !!!!!

dahya mok makan ubat gik . part tok pun aku sik suka juak . blueekkk . loya asa ku nyium bau ubat ubatan ea baa . that is why aku sik rajin makan . mun ada pil bagus gik . ea pun mesti pil kecik . mun pil besar sikpat ku nelan . berkali kali cuba pun masih sikpat masok . aku pun heran . orang lain steady jak nelan pil besar besar ea . hais . kecik gilak ka kerongkong ku tok ahh ?

next , aku mok tido awal ! :'D

Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment