The Bestfriend's Birthday

Tepat jam 12 tengah malam pada 2 April 2012, maka dengan rasminya bestie aku sudahpun mencecah usianya yang ke 20. 20 tahun bah udah kawan ! teet ~ but still she's sweet 20th. dialah Fauziah binti Usop. sudah boleh kawen la ni kan? kalau zaman mak bapak kita dulu, pada usia 20 ni dah ada 2 orang anak. tapi sekarang lain la hoh. anyways, Happy Birthday to you my dear bestie hunneh oh darla. nah! semua gelaran aku keluarkan untuk kau :)

dia ni kejam! betol! kalau birthday orang lain. memang dia yang conquer part prank prank ni. aku pernah kena banyak kali. banyak ka? tapi bukan setakat dia sorang lah. but, bila turn birthday dia takda pulak orang berani nak kenakan balik. or memang takda idea nak prank apa kat dia. hehe. it will be next time la. nak plan yang lebih kejam kalau boleh. ngaa! siap kau ~

aku prank takla kejam untuk dia. lucu ada pulak. haha. nak tau apa? fyi, dia ni minat sangat kat cartoon spongebob. tak pasti pulak kenapa. mungkin sebab dia berwarna kuning? err. nak dipendekkan cerita - aku tak tau LOL. so, aku pi cari apapa yang berkaitan dengan cartoon ni. patung ka, keychain ka or apapa jak lah. unfortunately, tak jumpa yang berkenan betol di hati aku. mesti kena dengan hati aku dulu, baru nak beli. kalau tak kena kat hati dia jugak, aku tak peduli. dia mesti terima punya lah. haha. kan kan? so sad, memang tak jumpa. aku tau dia suka sangat but sorry i couldn't find the perfect one.

then suddenly aku teringat yang aku nak bagi dia something lain dari yang lain tapi masih something yang dia minat. so, aku grab SPAN [untuk cuci pinggan mangkuk] jak. bila dah sampai rumah, aku teruskan operasi untuk buat 'SPONGE'bob sendiri. ngaa! aku pulak memang minat kalau bab seni seni ni. nasib baik lah semua bahan bahan memang available kat rumah. segala gala peralatan seni aku ambik dari bilik abang. pasal abang aku pun memang budak seni. so, start my plan dengan berhati hati and penoh kesabaran and ends up with something yang boleh membanggakan. LOL puji diri eh. nak tengok? okay. sempat jugak aku ambik gambar setelah penat lelah aku buat benda tu. but i really enjoy it. and i like it even nampak comot sikit. no hal la ouh?


 nah! sorry takda kaki and tangan sebab setakat tu jak darah seni aku berjalan LOL ~



memandangkan aku tak jumpa patung spongebob, so tertarik pulak hati aku tengok patung bintang tu. lagipun memang sedap dipeluk ngee! tetiba jugak teringat kat satu quote ni tapi aku tukar sikit lah. "when you have a problem just look up at the night sky and remember, i'm like a STAR. sometimes, you can't see me but i'm always there". dear, kalau ko ada masalah, cari aku. i'll be your good listener. even i can't give you a good advices but i wish i could hug you and lend you my shoulder for you to cry on if that would make you feel better. that is why i grab and buy this 'star pillow' :)

nah, sekali aku tempekkan stick note spongebob ni banyak banyak kat dalam kad tu :)

i love you hunn :)



Thanks for reading my entry and i really appreciate it

No comments:

Post a Comment