study smart , but sometimes we should study hard !

jam sekarang menunjukkan : jarum pendek ke arah nombor 2 manakala jarum panjang pula ke arah nombor 6.
waktu : pagi buta
keadaan : sejuk, bercahaya dengan sinaran lampu, seram

selamat pagi buta to all blogger :)

aku decided tak nak tido malam ni sampai laa jam 5 nanti . aku terus mandi , gosok gigi , pakai baju sekolah , makan nugget , turun sekolah !

sejak akhir akhir ni aku salu tido lewat . terpaksa stay up setakat yang aku mampu . kalau tak mampu pun , aku paksa diri . maklum laa , i don't have much time now . aku dah kesuntukan masa dah sekarang . dengan harapan usaha aku ni akan membawa kejayaan yang besar on the future .

ya , aku masih budak sekolah 'skema' . masih berbaju kurung putih dengan kain berwana birunya lagi . takpa . this would be the last moment . aku akan rindukan zaman persekolahan ni nanti . terlampau banyak kenangan yang aku kumpol selama kaki aku berpijak di sekolah yang cantik berhiaskan pokok dan bunga2 . aiseh . stop the crap !

2nd trial hari tu , aku dapat 4 principals . alhamdulillah . ada peningkatan yang ketara . STPM memang susah . memang takda yang senang pun kat dunia ni . semuanya susah . tak susah kalau kita ada usaha .

ketepikan semua yang menganggu fikiran . aku tak kesah dengan hal sekeliling . this is who i am . bila dah tiba ujian besar macam ni haa , aku akan fokus 100% on this freaking hardest exam in the world . waseh waseh ~

aku tak sepandai orang lain . aku tau mana kelemahan aku . tu laa sebabnya aku kena kerja lebih lagi dari orang lain . aku nak maju ! hehehe . pastu nak bahagiakan orang tua aku nanti . insyaallah <3

BUT , there's something that makes me curious . why ? is it that one ? lalalala ~ doakan kesihatan yang baik untuk aku ya . TQ :)

tata for now . as salam :)

Thanks for reading my entry and i really appreciate it

2 comments:

  1. dahsyat lah. bole tahan stay up sampe pagi buta. phewitt! hehe. okay, aku odakan kesihatan kau. jangan jak ko ya ada sakit sakit tapi sembunyi sembunyi. fighting! :D

    ReplyDelete
  2. waa. nang gya. mun aku kat umah, boh arap nak berjaga. terlalu banyak nikmat yang menggoda. haha.

    ReplyDelete